subota, 12. prosinca 2015.

Home alone - Sam u kući



Sam u kući je režirao Chris Columbus. Glavni glumaci suMacaulay Culkin kao Kevin McCallister, Joe Pesci kao Harry (pljačkaš 1.), Daniel Stern kao Marv (pljačkaš 2.), John Heard kao Peter McCallister (Keviniov otac) i Catherine O'Hara kao Kate McCallister (Kevinova majka).



Kevin McCallister
Home alone.jpgRadnja se događa u devedesetim. Obitelj se užurbano sprema na put u Francusku, gdje će kod rodbine provesti Božić. U svoj toj zbrci zaboravljaju na Kevina, osmogodišnjeg dječaka, koji je ostao spavati na tavanu. Obitelj je tek primjetila da Kevina nema pri kraju leta. Kevin ostaje doma i na početku je malo uplašen no kasnije izvodi svakakve vragolije po kući. Kada su stigli u Francusku, Kevinova obitelj traže način da se što prije vrate kući, a u to vrijeme Kevin obranjuje dom od ˝Mokrih bandita˝, točnije pljačkaša Harrya i Marva, što mu polazi za rukom. Majka se vraća doma na Božić uz pomoć svirača polke, a kasnije dolazi i cijela obitelj. Nitko nije ni posumnjo što je Kevin sve izvodio dok ih nije bilo kući.


Mokri banditi: Harry i Marv
Ovaj film mi je najdraži jer općenito obožavam sve vezano uz Božić. Gledam ga svake godine u Božićno doba i to mi je postala tradicija. Film sam pregledala mnogo puta i znam svaku scenu napamet, a što je najzanimljivije, nikad mi ne dosadi. Na svaku scenu se smijem jednako kao i prvi put kada sam ju vidjela. Jednostavno obožavam ovaj film.

4 komentara: