ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

Što bih htijela postati u životu?

Što bih htijela postati u životu? Mnogo ljudi me to pitalo. No svaki put imam isti odgovor: glumica.
Htijela sam se baviti glumom od malih nogu. Nisam najbolja što se toga tiče, no nisam ni najgora. Htijela bih postati glumica jer jednostavno obožavam se baviti glumom. 

Uzor i razlog moje želje da postanem glumica je, naravno, moja najdraža glumica: Ashley Tisdale. Prvi put kada sam vidjela njezinu ulogu Sharpay Faboulus u High School Musical jednostavno sam se zaljubila u njezinu glumu. Iako je Sharpay bila malo umišljena uvijek sam htijela imati njezinu ulogu. Gledala sam film non stop i učila njezinu ulogu napamet. Pogledala sam svaki film od Ashley Tisdale, i u svakom je glumila

super ulogu, no ipak mi je najdraža njezina uloga bila Sharpay Faboulus. 

1 komentar:

  1. I ja sam isto htio postat glumac ali nisam vise bas siguran u to

    OdgovoriIzbriši